Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10955/109
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Vignoli, Gabriel | - |
dc.contributor.author | Spadafora, Giuseppe | - |
dc.contributor.author | Alcaro, Mario | - |
dc.date.accessioned | 2012-11-23T10:07:39Z | - |
dc.date.available | 2012-11-23T10:07:39Z | - |
dc.date.issued | 2012-11-23 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10955/109 | - |
dc.description | Dottorato di ricerca in Modelli di formazione, analisi teorica e comparazione, XX ciclo, A.a. 2007-2008 | en_US |
dc.language.iso | it | en_US |
dc.relation.ispartofseries | M-PED;01 | - |
dc.subject | Paz,Octavio | en_US |
dc.title | Per una pedagogia del presente: Octavio Paz e il ritmo eterodosso della modernità | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Dipartimento di Culture, Educazione e Società - Tesi di Dottorato |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Gabriel Vignol - Tesi.pdf | 1,49 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.