Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/10955/1668
Title: | Pensare la pedagogia in prospettiva fenomenologico-esistenziale: Husserl, Heidegger, Jaspers |
Authors: | Caputo, Francesca De Gaetano, Roberto Valenti, Antonella |
Keywords: | Pedagogia- Teorie |
Issue Date: | 2019 |
Series/Report no.: | M-PED;03 |
Description: | Dottorato di ricerca internazionale in studi umanistici: Testi,saperi, pratiche dall’antichità classica alla contemporaneità, Ciclo XXXI, a.a. 2018-2019 |
URI: | http://hdl.handle.net/10955/1668 https://doi.org/10.13126/unical.it/dottorati/1668 |
Appears in Collections: | Dipartimento di Studi Umanistici - Tesi di Dottorato |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Francesca_Caputo_Tesi_di_Dottorato.pdf | 8,04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.